Case Studies
Case Studies

זמן שווה כסף – איך בנינו אוטומציה עסקית ללקוח בתחום המתנות

הלקוח פנה אלינו עם אתגר שנשמע מאוד פשוט בהתחלה – להעביר הזמנות מווקומרס לאקסל ולטרלו – קלי קלות נכון?גם אנחנו חשבנו בהתחלה. וכשישבנו עם הלקוח על אפיון האוטומציה הבנו את הסיבוך: ללקוח יש מספר ספקים שונים, כל אחד עם תמחורים שונים, שביחד מספקים מאות גדלים של תמונות, לכל אחת מחיר שונה, בסוגים שונים של מסגרות […]

שיפור יחס המרה
שיפור יחס המרה

5 דרכים להגדיל מכירות באיקומרס שלכם עם גוגל אופטימייז

תוכן עניינים היום להקים חנות וירטואלית לעסק זה לא כזה סיפור. יש מערכות שמפשרות לבנות חנויות לא רעות גם אם אין לכם ידע בתיכנות וגם אם אין לכם עשרות אלפי שקלים להשקיע.  אז למה כל כך מעט מבעלי האתרים האלה מתקשים להגדיל את המכירות בחנות שלהם בצורה שיטתית?   הרבה פעמים הם משקיעים ים כסף […]

Case Studies
Case Studies

מעמוד שמיני לעמוד הראשון בגוגל ב-10 ימים

לפני חודשיים התחלנו לקדם את אחת החברות המובילות בתחום הייעוץ B2B בישראל. מדובר בקבוצת חברות אשר כל חברה עוסקת בתחום ייעוץ שונה, כל החברות מרוכזות באתר אחד. אחת הבעיות העיקריות היו שגוגל לא הבין במה האתר עוסק בגלל ריבוי הנושאים. כשהתחלנו את הפרויקט תכננו את תהליך ה-SEO הצפוי לנו; אנחנו מאמינים ש-80% מהצלחה טמונה בתכנון […]

Case Studies
Case Studies

איך הקפצנו את אחוז ההמרה האורגני של עמותה ב-300% תוך 3 חודשים

בעת ביקור תמים ביחד עם ידידה שרצתה לאמץ כלב, ראינו את כל הכלבים במכלאה שבמקום לשמוח ולשחק יושבים עצובים וזה עשה לנו משהו. מפה לשם, דיברנו עם המנכ”ל והתחלנו לקדם ב-SEO ו-PPC את עמותת “הרצליה ונתניה אוהבת חיות” במטרה להשיג להם כמה שיותר כלובים ריקים. ליותר מדי כלבים אין בית ואנחנו ב-DigitaLab החלטנו להשתמש בכוחות […]

Case Studies
Case Studies

איך הורדנו Bounce Rate של אתר ב50%

הבעיה של הרבה משווקים היום היא שהם משתעממים ממספרים וגרפים. זה ממש חבל מכיוון שבסופו של יום, שם טמון הסוד להפיכת העסק והמערך השיווקי שלו לרווחיים. לאתר של לקוח שהתחלנו לעבוד עליו היה Bounce Rate גבוה במיוחד ואחוז המרה נמוך במיוחד מהאורגני. כמובן שזה לא היה מקובל, אז לאחר חודשיים עבודה שכללו בין השאר עזרה […]

קידום ממומן
קידום ממומן

אסטרטגיות PPC שהעסק שלכם צריך לנסות ב2020

לחברות שמשקיעות בקידום ממומן יש החזר השקעה ממוצע(ROI) של שני דולרים על כל דולר שהושקע. אבל כמובן שאתם לא רוצים ממוצע לאתר שלכם. אתם רוצים שהעסק שלכם ירוויח את הROI הכי טוב שאפשר, וזאת הסיבה ששיפור אסטרטגיית הקידום הממומן צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. ריכזנו עבורכם 9 אסטרטגיות חדשניות שיעזרו לכם למקסם את הROI של […]

תוכן וכתיבה שיווקית
תוכן וכתיבה שיווקית

6 תשובות לשאלות שכל משווק באמצעות תוכן צריך לשאול

תוכן איכותי מעשיר את האתר שלכם, אבל בלי מעקב נכון אחר הביצועים, ההצלחה של התוכן תישאר מקרית. ניתוח השיווק הדיגיטלי שלכם מספק לכם דאטה שיאפשר לכם לכוון את כותבי התוכן שלכם טוב יותר וישפר את האסטרטגיה השיווקית. גוגל אנליטיקס הוא כלי מצוין כדי לעזור לכם להבין את הביצועים של התוכן באתר שלכם. במאמר הזה אנחנו […]

שיווק
שיווק

4 טכניקות דירוג לידים ליצירת לידים חמים יותר

כשאתם מנסים ליצור לידים איכותיים לעסק שלכם, אתם רוצים לוודא שאתם מגיעים לאנשים שהם לקוחות פוטנציאליים. עם דירוג לידים, או lead scoring, אתם יכולים להבין יותר טוב למי יש יותר סיכוי שיהפוך ללקוח ומי כנראה לא יהפוך ללקוח בעסק שלכם. התהליך הזה עוזר לכם להתמקד ולהביא יותר לקוחות פוטנציאלים ממירים. במאמר הזה נסביר מה זה דירוג […]