איך הבאנו לעסק בתחום המסעדנות המרות בסכומים שאנשים משלמים על קליק
Yep. זה בדיוק מה שאתם רואים בתמונה. הוצאנו 178.86 ש”ח שהביאו ללקוח המאושר 75 הזמנות באתר בשווי כמעט 13K ש”ח. פחות מ2.5 ש”ח לא קליק,
בית » חפירות על שיווק דיגיטלי
Yep. זה בדיוק מה שאתם רואים בתמונה. הוצאנו 178.86 ש”ח שהביאו ללקוח המאושר 75 הזמנות באתר בשווי כמעט 13K ש”ח. פחות מ2.5 ש”ח לא קליק,
לקוח עם מספר מוצרים בתחום אבטחת המידע פנה אלינו עם בעיה: “אנחנו מוציאים אלפי דולרים כל חודש ואין לידים” אנחנו אוהבים לפתור בעיות אז לקחנו
הלקוח פנה אלינו עם אתגר שנשמע מאוד פשוט בהתחלה – להעביר הזמנות מווקומרס לאקסל ולטרלו – קלי קלות נכון? גם אנחנו חשבנו בהתחלה. וכשישבנו עם
תוכן עניינים היום להקים חנות וירטואלית לעסק זה לא כזה סיפור. יש מערכות שמפשרות לבנות חנויות לא רעות גם אם אין לכם ידע בתיכנות וגם
PPC או Pay Per Click זאת דרך בשיווק דיגיטלי שמאפשרת למפרסמים לשלם עמלה קטנה כל פעם שהגולש לוחץ על המודעה שלהם. אפשר לומר שזאת דרך לקנות יותר ביקורים לאתר, במקום להשיג אותם בצורה טבעית כמו בקידום אורגני (SEO).
לפני חודשיים התחלנו לקדם את אחת החברות המובילות בתחום הייעוץ B2B בישראל. מדובר בקבוצת חברות אשר כל חברה עוסקת בתחום ייעוץ שונה, כל החברות מרוכזות
בעת ביקור תמים ביחד עם ידידה שרצתה לאמץ כלב, ראינו את כל הכלבים במכלאה שבמקום לשמוח ולשחק יושבים עצובים וזה עשה לנו משהו. מפה לשם,
הבעיה של הרבה משווקים היום היא שהם משתעממים ממספרים וגרפים. זה ממש חבל מכיוון שבסופו של יום, שם טמון הסוד להפיכת העסק והמערך השיווקי שלו
לחברות שמשקיעות בקידום ממומן יש החזר השקעה ממוצע(ROI) של שני דולרים על כל דולר שהושקע. אבל כמובן שאתם לא רוצים ממוצע לאתר שלכם. אתם רוצים שהעסק
תוכן איכותי מעשיר את האתר שלכם, אבל בלי מעקב נכון אחר הביצועים, ההצלחה של התוכן תישאר מקרית. ניתוח השיווק הדיגיטלי שלכם מספק לכם דאטה שיאפשר
Copyright © 2020 על ידי דיגיטלאב. כל הזכויות שמורות.