לקוח עם מספר מוצרים בתחום אבטחת המידע פנה אלינו עם בעיה:
“אנחנו מוציאים אלפי דולרים כל חודש ואין לידים”
אנחנו אוהבים לפתור בעיות אז לקחנו על עצמנו לפתור את זאת.
מה עשינו:
לאחר סקירה מלאה של חשבון המודעות והאתר(שאמנם היה מעוצב יפה אבל לא מכירתי במיוחד) הרכבנו ללקוח דוח חווית משתמש עם המלצות לשינוי במיקרו קופי, שיפור המהירות, סידור מחדש של התפריט, הבלטת ההנעה לפעולה ואמצעים ליצירת קשר ועוד.
בזמן שהלקוח עבד על ליישם את זה ניגשנו לעבודה על הקמפיין:
עשינו מחקר מילים מחדש כדי לסנן טראפיק לא רלוונטי – מה שגילינו מהמחקר זה שרוב מילות המפתח שהיו בקמפיין המקורי היו של אנשים שמחפשים גרסה חינמית של המוצר של הלקוח, ומי שיש לו פוטנציאל להיות ליד מחפש ביטויים מאוד ספציפיים.
בנוסף, הפרדנו את הקמפיינים וקבוצות המודעות לפי הכוונה של המשתמש כדי שנוכל להתאים לכל קבוצת מילים את הקופי האידיאלי
לאחר מכן השתמשנו במחקר השוק הבריף עם הלקח כדי להרכיב רשימה של USP(שזה אומר Unique Selling Points) ולכל USP כתבנו קופי מתאים משלו. את הכל הכנסנו למודעות רספונסיביות כדי למצוא את הקופי הכי טוב.
בנוסף, החזרנו את כל הקמפיינים לביד ידני(לא היו מספיק המרות כדי להצדיק אוטומטי) והשתמשנו בדאטה מביצועי העבר כדי להתאים מחדש את הבידים למילות המפתח והקהלים השונים.
מה הלקוח קיבל:
בתמונה שאתם רואים יש השווה בין 1000$ שהלקוח הוציא כשהחשבון נוהל על ידי קודמינו לתפקיד, מול 1000$ שהלקוח הוציא כשאנחנו מנהלים לו את הקמפיין. מ-0 המרות ל38 המרות באותו תקציב.
הלקוח מבסוט עד הגג, אנחנו קיבלנו את מנת הדופאמין שלנו, והוכחנו שוב – כשמשקיעים מספיק – כל דבר יכול לעבוד.