Case Studies

זמן שווה כסף – איך בנינו אוטומציה עסקית ללקוח בתחום המתנות

הלקוח פנה אלינו עם אתגר שנשמע מאוד פשוט בהתחלה – להעביר הזמנות מווקומרס לאקסל ולטרלו – קלי קלות נכון?
גם אנחנו חשבנו בהתחלה.

וכשישבנו עם הלקוח על אפיון האוטומציה הבנו את הסיבוך:

ללקוח יש מספר ספקים שונים, כל אחד עם תמחורים שונים, שביחד מספקים מאות גדלים של תמונות, לכל אחת מחיר שונה, בסוגים שונים של מסגרות גם עם מחיר שונה, ועם או בלי תוספת זכוכית שכמובן גם מחיר שונה.

בקיצור יש מאות וריאציות של מוצרים, ואנחנו היינו צריכים לשלוח לאקסל ולטרלו לא רק את פרטי ההזמנה, אלא גם את המחיר הסופי שיש לחשב לספק.

איך עושים את זה בלי לבנות מאות זאפים? וגם אם בנינו מאות זאפים ואחרי חודש רוצים לעדכן משהו באוטומציה – עכשיו לעבור אחד אחד?

קצת מחשבה ואסטרטגיה עשו את שלהם ובנינו ללקוח מחשבון בgoogle sheet שמקבל דאטה באמצעות קוד שנכתב בjava בזאפייר כל פעם שנכנסת הזמנה ואז שולף את הנתונים מהמחשבון ומעביר אותם לאקסל ולטרלו.

כמה שיפורים נוספים כללו הטמעת עדכון לגבי החזר כספי, שליחת סדרת SMS ללקוח ועוד. הלקוח עכשיו יכול לשים רגל על רגל ולהנות מחנות דרופשיפ שעובדת על אוטומט, עם מעט מאוד זמן שהוא צריך להשקיע בתפעול.

Author

אור שוורץ

מייסד ומנכ"ל Digitalab. מקדם ובונה אתרים מ2012, חולה על כל דבר שקשור לביצועים ואנליטיקס ובחור נחמד סך הכל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *