1.ללקוח היה קמפיין רימרקטינג שטרגט מספר שונים של קהלים במקביל. הפרדנו כל אחד מהקהלים ולאחר שהצטתבר דאטה, ראינו איזה קהל מגיב הכי טוב והתמקדנו בו לקמפיין החדש.
2. ניתחנו שנתיים אחורה של פעילות וטרגטנו בקמפיין החדש את הגילאים, מינים, מיקומים, איזורים בארץ, שעות ומכשירים שהראו תוצאות שלפחות 20% מעל הממוצע.
3. הפרדנו בין מודעות story למודעות feed – עם טקסט וקריאטיב שונה
4. וידאנו שהלקוח הוא מותג גדול ומצליח והתעשייה היא מהסוג שמסע הלקוח הוא די פשוט…
וזהו. אלה בגדול ארבעת הדברים שצריך לעשות כדי להביא המרות בעלות של קליק מפייסבוק. האלמנט הכי חשוב בשיפור ביצועים בPPC הוא גרנלוריות, גרנלוריות וגרנלוריות.
דבר נוסף שעוזר זה שהלקוח הוא מותג מצליח – כי זה עוד דבר לזכור – אין שום אסטרטגיה שיכולה להוזיל עלויות מודעות יותר מאשר הכרות ואמון במותג.
אז ללקוח הזה חתכנו ב50% בערך את העלויות לרכישה והוא יראה את זה משתקף במחזור מכירות הרבעוני שלו כי עכשיו הוא משלם פי 2 פחות כסף בשביל אותן תוצאות וכבר יש לנו רעיונות מה לעשות עם התקציב שהתפנה…
רוצים גם? דברו איתנו