Case Studies

איך הבאנו לעסק בתחום המסעדנות המרות בסכומים שאנשים משלמים על קליק

Yep. זה בדיוק מה שאתם רואים בתמונה. הוצאנו 178.86 ש”ח שהביאו ללקוח המאושר 75 הזמנות באתר בשווי כמעט 13K ש”ח. פחות מ2.5 ש”ח לא קליק, אלא עלות לרכישה באתר.

איך??

התשובה הקצרה: קסם
התשובה הארוכה: טוב נו, אין דבר כזה קסמים – הנה מה שקרה:

 

1.ללקוח היה קמפיין רימרקטינג שטרגט מספר שונים של קהלים במקביל. הפרדנו כל אחד מהקהלים ולאחר שהצטתבר דאטה, ראינו איזה קהל מגיב הכי טוב והתמקדנו בו לקמפיין החדש.

2. ניתחנו שנתיים אחורה של פעילות וטרגטנו בקמפיין החדש את הגילאים, מינים, מיקומים, איזורים בארץ, שעות ומכשירים שהראו תוצאות שלפחות 20% מעל הממוצע.

3. הפרדנו בין מודעות story למודעות feed – עם טקסט וקריאטיב שונה

4. וידאנו שהלקוח הוא מותג גדול ומצליח והתעשייה היא מהסוג שמסע הלקוח הוא די פשוט…

וזהו. אלה בגדול ארבעת הדברים שצריך לעשות כדי להביא המרות בעלות של קליק מפייסבוק. האלמנט הכי חשוב בשיפור ביצועים בPPC הוא גרנלוריות, גרנלוריות וגרנלוריות.

דבר נוסף  שעוזר זה שהלקוח הוא מותג מצליח – כי זה עוד דבר לזכור – אין שום אסטרטגיה שיכולה להוזיל עלויות מודעות יותר מאשר הכרות ואמון במותג. 

אז ללקוח הזה חתכנו ב50% בערך את העלויות לרכישה והוא יראה את זה משתקף במחזור מכירות הרבעוני שלו כי עכשיו הוא משלם פי 2 פחות כסף בשביל אותן תוצאות וכבר יש לנו רעיונות מה לעשות עם התקציב שהתפנה…

רוצים גם? דברו איתנו
 

Author

אור שוורץ

מייסד ומנכ"ל Digitalab. מקדם ובונה אתרים מ2012, חולה על כל דבר שקשור לביצועים ואנליטיקס ובחור נחמד סך הכל

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *