הבעיה של הרבה משווקים היום היא שהם משתעממים ממספרים וגרפים. זה ממש חבל מכיוון שבסופו של יום, שם טמון הסוד להפיכת העסק והמערך השיווקי שלו לרווחיים.
לאתר של לקוח שהתחלנו לעבוד עליו היה Bounce Rate גבוה במיוחד ואחוז המרה נמוך במיוחד מהאורגני. כמובן שזה לא היה מקובל, אז לאחר חודשיים עבודה שכללו בין השאר עזרה לגוגל להבין יותר טוב איזה דפים חשובים ואיזה לא, שינויים בדפים האלה, עוד כמה דברים טכניים משעמים. הלקוח קיבל צניחה בBounce rate וזינוק בConversion rate. אנחנו קיבלנו את מנת הדופאמין שלנו ועכשיו כולם מרוצים