תקנון זה מגדיר את תנאי ההתקשרות בין המפרסם(כל מי שהגיש בקשה לתכנית השותפים) לחברה(digitalab).
החברה שומרת את הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, ותעדכן כל שינוי במייל שאיתו נרשם המפרסם לתכנית.
1.החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לקבל כל אחד לתכנית השותפים מכל סיבה שהיא וללא חובת הסבר.
1.1 כמו כן, החברה שומרת את הזכות להפסיק את הפעילות של כל שותף בתכנית ללא התראה, לאחר שקיבל השותף את התשלום האחרון שמגיע לו.
1.1.1 במידה והפר השותף את התנאים או שפעל בצורה לא הוגנת/לא חוקית/מטעה וכדו’, זכאית החברה גם לא לשלם את העמלות.
2.המפרסם יפנה לידים לחברה לקבלת שירותי דיגיטל באחת מ-3 דרכים:
א. הפניית טראפיק לאתר החברה בדרכים שיאושרו על ידה מראש.
ב. הפניית פרטי יצירת קשר במייל לinfo@digitalab.co.il
ג. פניות שהגיעו לחברה והלקוחות ציינו בכתב ובמפורש שהופנו על ידי המפרסם
2.1 על כל ליד שיהפוך לעסקה, יקבל המפרסם 10% מסך העסקה ועסקאות עתידיות(כולל עסקאות ריטיינר כל עוד הלקוח נשאר) , בכפוף לתנאים הבאים
2.1.1 התשלום יבוצע כנגד חשבון עסקה או חשבונית מס שישלח לחברה המפרסם
2.1.2 במידה ולקוח התחייב לשלם אך לא שילם, לא יהיה זכאי המפרסם לעמלה. במידה והלקוח התעכב עם התשלום, הגיע ה1 לחודש ואחרי זה הלקוח שילם, מועד התשלום יידחה ל1 לחודש הבא.
2.1.3 במידה ומכל סיבה שהיא הוחזר הכסף ללקוח, יתקזז הסכום שהוחזר מהעמלה המגיעה למפרסם. אם הופסקה ההתקשרות לפני הקיזוז, מתחייב המפרסם להחזיר לחברה את הסכום.
2.1.4 המפרסם יהיה זכאי לתשלום על עסקאות כל עוד הלקוח נשאר עם החברה – אם הפסיק הלקוח פעילות, ולאחר תקופה חזר, לא יהיה המפרסם זכאי לעמלה מתקופת החזרה.
3. המפרסם יקבל גישת view לאנליטיקס של digitalab.co.il שמראה אך ורק את הטראפיק שהגיע דרכו, על מנת שיוכל לעקוב ולשפר את הקמפיינים שלו. מובהר שהבעלות על הview ועל הדאטה תישאר בבעלות החברה, והמפרסם לא יעשה כל שימוש אחר במידע, ללא אישור מפורש בכתב מהחברה.
4. כל קמפיין ממומן שיפנה ישירות לאתר החברה, יהיה זכאי לעמלה רק לאחר שאושר בכתב על ידי החברה. כמו כן, אין לשים ביד על כל וריאציה או מילה דומה למילות המותג – “Digitalab”, “דיגיטלאב” וכדומה.
5. החברה תספק למפרסם תמיכה ומענה בטלפון או במייל, ועשוייה לספק חומרים שיווקיים שיעזרו למפרסם לשווק את החברה, אך אינה מתחייבת לזמינות או מענה כלשהו לגבי כל עניין למעט תשלומים.
6. המפרסם מתחייב לשווק את החברה בצורה הוגנת וישרה, ולא לפעול בשום צורה שתגרום נזק כספי, תדמיתי או אחר לחברה.
7. במידה ונגרם לחברה נזק ישיר או עקיף מפעילות המפרסם במודע או שלא במודע, מתחייב המפרסם לפצות את החברה בכל סכום שיידרש כנגד הוכחת הנזק.
8. כל סכסוך משפטי בין הצדדי ייפתר בבית משפט באיזור המרכז בישראל.
תאריך עדכון אחרון: 22.9.20