• 054-760-7762
  • ישורון 31, הוד השרון, ישראל

ההצלחה שלנו תלוייה בהצלחה של העסק שלכם.
ואנחנו זוכרים את זה.

התלבטנו המון מה לכתוב פה.

אנחנו לא רוצים להישמע כ"עוד חברת שיווק דיגיטלי". הרי לא באמת מעניין אתכם מתי הוקמה החברה ואיזה סיפור מרגש ועמוק גרם לנו להקים אותה. אתם רוצים לדעת אם אנחנו התאמה טובה לעסק שלכם. אז… מה שאנחנו יכולים להגיד לכם עלינו זה:

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים – מי שעובד רק בשביל הכסף לא יהיה מאושר בחיים. אנחנו אוהבים קמפיינים, ביצועים, מחקרים, קריאטיב, בריינסטורמינג וכל מה שקשור בשיווק דיגיטלי. אנו קמים לזה רעבים בבוקר ולא הולכים לישון לפני שעשינו כל מה שצריך.

אנחנו טובים במה שאנחנו עושים – כבר 10 שנים אנחנו משפרים את הידע שלנו בשיווק דיגיטלי כדי לתת את השירות הכי טוב ללקוחותינו. התוצאות מדברות בעד עצמן. קידום אורגני וממומן, סושיאל, שיווק באימייל ועוד – אנו גאים להגיד שאנחנו מצליחים להביא תוצאות לכל לקוח ולקוח, ואם אתם סקפטיים נשמח להפנות אתכם לשיחה עם כמה מלקוחותינו או להראות לכם קייס סטאדיס.

אנחנו בני אדם – הלקוחות שלנו נשארים איתנו שנים והופכים להיות חברים ומשפחה. כן, עסק זה עסק אבל אנחנו לא דופקים אנשים כדי למקסם רווחים. אנו מאמינים שאמון זה המפתח להצלחה בעבודה עם לקוחות ולכן כל מה שאנחנו עושים נעשה בשקיפות מלאה מול הלקוח – החל מהתמחור ועד שינויים באתר. ההפתעות היחידות שתקבלו איתנו יהיו הפתעות נעימות כמו "הכפלנו לך את כמות הלידים בחודשיים!".

קידום אורגני או ממומן?
גוגל או פייסבוק?
האם כדאי לי להשתמש בפתרונות כמו שיווק באימייל או צ'טבוטים כדי לחמם לידים?

יש המון פלטפורמות ופתרונות ולא לכולם יש תקציב להכל. כדי להבין במה כדאי להשקיע אתם צריכים לשאול את השאלות הנכונות:

אורגני או ממומן – האם האתר שלכם חדש? אופטמיזציית onsite לאתר תעזור להפיק את המירב גם מקמפיין ממומן וההפך הוא לא בהכרח נכון. רק אם אתם צריכים תוצאות מהר אנחנו ממליצים להתחיל ממומן. אחרת – תשקיעו קודם באורגני וכשאתם מתחילים לראות תוצאות – אז תמנפו את זה עם ממומן.
כמה תחרותיות המילים שאתם רוצים להופיע בהן? לפעמים למילה יש תחרות גבוהה בממומן ותחרות נמוכה באורגני. במקרה כזה נמליץ להשקיע באורגני קודם.

גוגל או פייסבוק – האם אנשים מחפשים את המוצרים/שירותים שלכם או שצריך לדחוף להם אותם? לידים ממודעות חיפוש בגוגל ידועים כיותר איכותיים מלידים מפייסבוק. הסיבה פשוטה – בגוגל הגולש מחפש את המוצר או שירות ובפייסבוק אתם "דוחפים" לו את המוצר או שירות בזמן שהוא גולל בפיד. רק מהסיבה הזאת אנחנו ממליצים להתחיל מגוגל אם יש נפח חיפוש למה שאתם מוכרים ולהתחיל מפייסבוק אם אין.
האם יש לכם תקציב מספיק? לידים איכותיים עולים יותר ואנחנו לא ממליצים לפרסם בגוגל עם תקציב של פחות מ1500-2000 ש"ח (או 4000 ש"ח לאיקומרס). אם התקציב שלכם קטן אז כדאי להתחיל מפייסבוק.
כמה טוב תהליך המכירה שלכם מחוץ לדיגיטל? כמו שאמרנו, לידים מפייסבוק הם בדרך כלל פחות חמים אבל יותר זולים. אם אתם תותחי מכירות, השירות שלכם פשוט, וכל מה שאתם צריכים זה מספר טלפון או מייל – תשקלו להתחיל מפייסבוק.

חימום לידים – לפעמים כל מה שצריך זה דף נחיתה טוב, ולפעמים צריך דף נחיתה שלאחר שהלקוח משאיר ליד הוא מקבל סדרת מיילים במשך 7 ימים ועל הדרך גם רודפים אחריו עם רימרקטינג בכל הרשת. השאלה היא: כמה ארוך תהליך ההחלטה של הלקוח? דקות? חודשים? כמה אנשים מעורבים בהחלטה לקנות? בגדול, ככל שיותר אנשים מעורבים בתהליך ההחלטה וככל שהמוצר והשירות יותר יקר – כדאי להשקיע יותר בחימום לידים.

אנחנו מודדים כל מה שאפשר למדוד כשאנחנו משווקים לקוח, אבל מקבלים החלטות גורליות על סמך מדד אחד בלבד וזה ROI. בתחילת העבודה נשב ונבין ביחד כמה שווה לך ליד או מכירה, נכניס את הנתונים האלה למערכות שלנו, וכך נוכל להראות לכם לא רק כמה לידים או מכירות היו אלא כמה כסף הרווחתם לעומת כמה כסף הוצאתם. הדאטה הזה יעזור להחליט איזה ערוצים שיווקיים, קמפיינים ומודעות מביאים את החזר ההשקעה הגבוה ביותר, וכך לדעת במה להתמקד ומה לכבות.
כשעובדים בשיטה הזאת ומתמידים בה – בטווח הארוך זה תמיד משתלם.

אההה מיתוג. הסיבה שאנשים מוכנים לשלם 1000 שקל יותר על ג'ינס שאפשר להזמין מסין ב100 שקל…
אנו מבינים את הערך של מיתוג ולכן בתחילת עבודה אנחנו תמיד ממלאים בריף יחד עם הלקוח שבין השאר עוזר לנו להבין את המותג. אם חשוב לכם מסר מסוים, רוח מותג מסוימת, צבעים מסוימים וכו' – כל קריאטיב שנבנה אנחנו נתמקד בזה, לאחר שעשינו מחקר שוק, מחקר מתחרים ומיפוי קהלים.
אם אנחנו מתחילים לשווק חנות רהיטים אנחנו לא נהפוך בין לילה למומחים ברהיטים אבל אנחנו לא נכתוב מודעות לפני שנכיר לעומק את המיתוג של החנות וכיצד המותג נתפס בעיני הלקוח.
אם תהיו מעוניינים בכך, כל מודעה וכל קריאטיב יעברו דרככם לפני שיפורסמו.

הכירו את הצוות

אור שוורץ

אור שוורץ

אחראי ביצועים וSEM

אור חי ונושם מספרים, דאטה ואסטרטגיה שיווקית. ניתן למצוא אותו רוב היום בסביבתו הטבעית - גוגל אנליטיקס. הוא ניזון בעיקר מבשר ומההגעה של הלקוחות של DigitaLab למקום הראשון בגוגל.

[email protected]
מיכל טדסה

מיכל טדסה

אחראית קריאטיב וסושיאל

מיכל חיה קריאטיב ומיתוג. בין אם זה אימייל מכירתי או פוסטים ברשתות החברתיות - אם אתם צריכים לתקשר טוב יותר עם קהל היעד שלכם, דברו איתה. ניתן למצוא אותה בדרך כלל בפייסבוק או באינסטוש. היא מתקיימת בעיקר מקפה ופוסטים ויראלים של הלקוחות של DigitaLab.

[email protected]
דקסטר

דקסטר

אחראי שימור לקוחות ושיווק פנים ארגוני

נבחר לעובד החודש כבר 5 חודשים ברציפות, דקסטר משחק עם כל לקוח שמגיע למשרד במקצועיות רבה, ושומר על המורל גבוה בקרב שאר העובדים. בין כשרונותיו: נביחה בלתי פוסקת על חתולים ולעיסת הבגדים של אור(גם בזמן שהוא לובש אותם)

[email protected]

מה אנחנו אוהבים לעשות

  • PPC 100%

  • SEO 100%

  • Wordpress 85%

  • WIX 65%

  • SMM 90%

  • Web analytics 100%

  • Email Marketing 80%

  • CSS/JS/PHP 80%

אור ומיכל עושים עבודה נהדרת, סופר מקצועית, אמינה ושירותית מכל הלב, תוך כדי זמינות גבוהה ומענה מהיר. ככה נותנים שירות ומגיעים לתוצאות איכותיות. ממליץ בחום!

העבודה עם אור הייתה מקצועית ומאוד מעניינת ופוריה!
עבדתי בעבר עם הרבה אנשי דיגיטל וסויישל מדיה והעבדוה עם אור הייתה הכי מעניינת ומקיפה.
אור אדם עם יכולות מחקר גבוהות מאוד הרבה מעל הקיים בשוק הזה.
בימים אלו אני בונה עם אור תוכנית עבודה מלאה לעסק נוסף שלי.
אשמח להרחיב ולתת המלצה גם בע"פ ככל שאדרש!
המון בהצלחה
מנשה שני 0524844205

אילנה ליברמן,

מנהלת שיווק בAviv AMCG

מיכל מציעה מענה מקצועי, שירותי תחת עמידה בלוחות זמנים קשיחים. ראש גדול, עם תפיסה תפעולית מצוינת ויכולת לראות את התמונה המלאה.